VAKANTIE 

Tijdens de herfstvakantie is de praktijk gesloten op maandag 28 oktober, donderdag 31 oktober en vrijdag 1 november. De POH is wel aanwezig u kunt in de wachtkamer gaan zitten als u een afspraak hebt.

Bij levensbedreigende situaties belt u 112

Op werkdagen van 8.00 tot 17.00 kunt voor zaken die niet kunnen wachten contact opnemen met de waarneem dienst van huisartsengroep Baarn: 035-206 22 40

Voor spoedgevallen in de avond en nacht kunt u contact opnemen met de huisartsen spoedpost in Hilversum 088 - 130 96 40 

 

Let op!!! U Kunt zich pas inschrijven als u eerst een kennismakingsgesprek heeft gehad !!  U kunt dit telefonisch aanvragen via de assistente. DUS: inschrijfformulieren zonder kennismakingsgesprek worden niet gehonoreerd!!

NB !!! You can only register if you first had an introductory meeting !!  Please request via telephone. SO: registrationforms without an introduction meeting cannot be accepted!!

035-5420664

praktijk@huisartsovergaauw.nl

 

Klachtenprocedure

Mocht het gebeuren dat u geen goed gevoel heeft overgehouden over een behandeling bij onze huisartsenpraktijk en u wilt dit kenbaar maken, dan vernemen wij dit graag van u. Wij kunnen dit dan met u bespreken en ervan leren.

Klacht indienen
Wij verzoeken u om uw klacht aan te geven bij een van onze medewerkers. Mocht u het vervelend vinden om dit in persoon of telefonisch te doen dan kunt u gebruik maken van het klachtenformulier.
Na ontvangst van uw klacht neemt een van onze huisartsen uw klacht in behandeling. De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is.
Wij geven telefonisch of via een persoonlijke afspraak een reactie op uw klacht.

Klachtenfunctionaris
Het heeft onze voorkeur om met u in gesprek te gaan om te kijken of we er samen uit kunnen komen.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. De functionaris zoekt samen met u naar een oplossing en kan proberen te bemiddelen tussen partijen.
De klachtenfunctionaris is te bereiken middels het klachtenformulier op de website van de skge (Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg) of via telefoonnummer 088 0229100.

Geschilleninstantie huisartsenzorg
Als u er met uw huisarts en bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter, uit leden namens de patiƫnten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.
Meer informatie kunt u vinden op de website van de skge (Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg).

 

Klachtenformulier

Back to top